długopisy reklamowe

Długopisy reklamowe najczęściej stosowanym zabiegiem promocyjnym

Praca marketingowca to na pewno nie zawód którego można się raz nauczyć i na tej wiedzy opierać się przez całą karierę zawodową. Jest to jeden z zwodów w którym non stop dochodzi do zmian, Marketingowcy muszą być osobami bardzo elastycznymi umiejącymi dostosować się nowej sytuacji.

Długopisy reklamowe – wypromują firmę?

długopisy reklamoweJak się jednak okazuje jest jeden stały punkt w pracy niemalże wszystkich marketingowców, mianowicie – prawie wszyscy w celach promocyjnych używają gadżetów reklamowych. Jest to niezmienny zabieg już od tam. Przyznają to także przedstawiciele firm zajmujących się produkcja długopisów reklamowych czy innych gadżetów z nadrukiem. I ile stosowanie gadżetów reklamowych jest niezmienne to tego samego nie można powiedzieć o samych gadżetach – te zmieniają się i to w bardzo szybkim tempie. Kiedyś były to wyłącznie długopisy reklamowe i breloki, obecnie przedsiębiorstwa chcące zrobić wrażenie na kliencie wręczają mu także kalendarze (grube w skórzanych oprawach), eleganckie zestawy długopisów czy w trosce o bezpieczeństwo najmłodszych opaski odblaskowe. Ostatnim hitem, który zapanował w gadżetach reklamowych jest wręczanie eko gadżetów, czyli materiałów promocyjnych wykonanych z przyjaznych dla środowiska materiałów. I tak marketingowcy zamawiają obecnie papierowe eko długopisy, lniane torby na zakupy wielokrotnego użytku, cze też urządzenia takie jak lampka biurowa zasilana za pomocą baterii słonecznych albo zegar zasilany wodą.

Nie można powiedzieć aby moda na eko gadżety była zła – biorąc pod uwagę fakt, ile tychże gadżetów rocznie wykorzystuje każde przedsiębiorstwo należy się wręcz cieszyć, że staną się one bardziej przyjazne środowisku.

O autorze: Magdalena Markiewicz