W poszukiwaniu idealnego grafika

Atrakcyjne logo stanowi silny segment marketingowy firmy. Ma przede wszystkim przyciągać potencjalnego klienta i wyróżniać się na tle innych przedsiebiorstw w taki sposób, aby kojarzono naszą firmę nie tylko z prestiżem, ale również z najwyższą jakością świadczonych usług.

Logo a promocja marki

logoCzym cechuje się dobry grafik? Przede wszystkim jego kompetencje określa kreatywność oraz indywidualne podejście do realizowanego projektu. Zależnie od tego czy planujemy założyć restaurację, księgarnię, albo studio tatuażowe będziemy mieć zupełnie odmienne oczekiwania pod względem naszego projektu graficznego. Dobre logo powinno przede wszystkim cechować się prostym, jasnym w odbiorze unikalnym projektem, który zapadnie w pamięć potencjalnym kontrahentom. Postanowiliśmy zaprojektować logo w Poznaniu– stolicy wielkopolski. Udało nam się znaleźć ponad 20 firm zajmujących się projektowaniem graficznym. Przystępując do rozwoju marketingu działalności musimy wziąć pod uwagę zakres usług, jakich będziemy oczekiwać od swojego grafika. Projektując logo warto wziąć pod uwagę również szerszy wachlarz akcesoriów mających na celu promocję firmy takich jak np. ulotki, wizytówki, kalendarze czy stopki do korespondencji elektronicznej. Przystępując do projektu logo dla naszej działalności możemy także liczyć na dodatkową ofertę materiałów promocyjnych, przykładowo foldery wzbogacone o szeroką ofertę procesów introligatorskich takich jak druk UV, ofestowy czy cyfrowy i wiele wiele innych, co bez wątpienia uatrakcyjni wizualnie nasze materiały marketingowe.

logoPonadto adekwatnie do dobranego wariantu możemy także liczyć na zaprojektowanie teczek, kopert oraz dedykowanego papieru firmowego Niektóre przedsiębiorstwa poza usługami graficznymi posiadają również szeroki wachlarz ofert związanych z marketingiem treści online, w tym projektowanie stron internetowych i copywrite oraz tworzenie materiałów reklamowych. Czasami poza standardową ofertą związaną z identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa oraz prowadzeniem marketingu online studia graficzne i projektowe stawiają na jeden z najszybciej i najdynamiczniej rozwijających się segmentów strategii marketingowej, bez której obecnie trudno jest się obyć- mowa o social mediach. Budowanie wizerunku firmy w internecie nie ogranicza się już wyłącznie do stron www, a tzw. infobiznes totalnie zawładnął współczesnym światem, dlatego możemy liczyć na współpracę związaną również z prowadzeniem profilu w mediach społecznościowych. Warto mieć na uwadze fakt, że wraz z odbiorem projektu musimy pamiętać o tym, żeby otrzymać umowę związaną z przeniesieniem praw autorskich i majątkowych.

Jest to istotny element zabezpieczenia Ceny poszczególnych propozycji mogą być zróżnicowane, ale pamiętajmy, że to właśnie marketing stanowi około 70% potencjalnego zysku firmy.

Autor: Julia Ratajczak